"Švyturio Ekstra" loterija: prizai išdalyti, bet alus neišparduotas
>> 2008 m. liepos 30 d., trečiadienis
Vakar likimo deivių paaikinti su draugu išgėrėm po porą butelių "Švyturio Ekstros". Kur čia detektyvas? Gurkšnodami mes irgi jo neįžiūrėjom. Tik džiaugėmės po kiekvienu kamšteliu radę užrašą, kad dar žingsniu priartėjome prie kolekcinio "Švyturio" bokalo.
Aludariai surengė akciją, kurios pirmojo etapo tikslas - surinkti 16 tokių kamštelių ir iškeisti juos į bokalą. Ant bokalo dugno reikia rasti kodą, jį nusiųsti ir taip toliau, kol galų gale kažkas laimės didįjį prizą. Mėgavomės alum ir džiaugiamės, kad taip gerai sekasi. Po olimpiados, galvojom, eisim atsiiminėt krūvos bokalų.
Viskas tuo ir būtų pasibaigę, jei ne kažkurią akimirką iki galo perskaitytas užrašas ant etiketės. Pasirodo, akcija prasidėjo kovo 20-ą ir baigėsi birželio 30-ą. Liepos 15-ą buvo paskelbtas pagrindinio prizo - nuosavo baro - laimėtojas. Netrukus viskas sustojo į savo vietas. Prisiminiau, jog prieš porą savaičių kažkur skaičiau inerviu su laimėtoju, kur jis pasakojo, jog kraustytis į Vilnių tvarkyti baro reikalų. Į galvą grįžo viskas, ką žinojau apie akciją.
Susimąsčiau. Ne mūsų kaltė, kad mes taip išsidūrėm. Kai vyksta tiek įvairių loterijų, žaidimų, akciją, lošimų ir t.t., visų taisyklės galvoje susipainioja ir supanašėja, todėl pernelyg nenustembi, kad prizai tie patys ar beveik tie patys. Nei tau jų labai reikia, nei ką, pasidžiaugi tą akimirką, kad laimėjai, ir tiek.
Problema kita. Vakar buvo liepos 29-a diena. Nuo akcijos pabaigos jau prabėgo mėnuo. Mėnuo! Net nebūtų šovusi mintis, jog tai vis dar tas pats projektas. Juolab kad ir alų pirkom ne kokiam nors bebankrutuojančiam užkampio kioskelyje, o normaliame prekybos centre. Kokios gali būti priežastys, kad tokie stambūs ir žinomi aludariai taip apgaudinėtų vartotojus?
Akivaizdu, kad tiek butelių, kiek planuota, "Ekstros" gamintojams nepavyko parduoti. Galbūt tikėjosi didesnio rinkos augimo, o žmonės ėmė labiau taupyti pinigus, pirkti kitą alų, apskritai mažiau jo vartoti, ir t.t? O gal "apsižioplinimas" neištaisytas specialiai? Jeigu reikia rinktis tarp dviejų panašios kokybės produktų, dažnas pirkėjas pasirinks tą, kuris siūlo pridėtinę vertę (pvz. loteriją), o ne tą, kuris nesiūlo. Bet tikrai nesigilins analizuodamas, prieš kiek laiko akcija pasibaigė.
4 komentarai (-ų):
geras buvo alus
šiaip švyturio akciją keitė kita akcija - olimpinė. ir joje kažkaip sunku kažką laimėti.. tų kamštelių su bokalais beveik buvo kiekviename butelyje, o va šioje olimpinėje loterijoje prizinių kamštelių kaip adata šiaudo kupetoje. truputi boring ;)
vyrai cia gi LIETUVA kubiliaus krastas ar nepripratot but apie pirsta apsukami
Vsio,daugiau svyturio alaus pats negersiu ir draugams pasiulysiu pereiti prie kito ,apgaudineja juodai be sazines grauzaties,visa tai ju nenaudai :( :( sitaip praras nemazai alaus gerbeju (gereju ) :) :)
Rašyti komentarą