Moteriškos grožybės ir visa kita "Balse"

>> 2008 m. kovo 19 d., trečiadienis

Aš vėl truputį apie "minkštas" naujienas. Esu iš tų, kurie mano, kad jos atlieka teigiamą ir naudingą vaidmenį, ką jau kalbėti apie srautus žmonių, vien dėl to ir plūstančių į informacinius portalus. Ne paslaptis, kad, pavyzdžiui, delfyje, politikos tekstams, esantiems pačioje portalo viršuje, dažnai sunku grumtis populiarumu su kažkur giliai giliai "po žeme" įterpta rubrika "Myli nemyli".

Tačiau man (tai visiškai mano asmeninė nuomonė, pagrįsta tik gana reguliariomis kelionėmis į balsas.lt) kažkaip juokingai atrodo kai kurie "Balse" publikuojami "bajeriukai". Iš esmės jie tinka informaciniam portalui, bet kažkaip... gal ne "Balsui". Ypač tai ryšku video rubrikoje.

Pavyzdžiui, mano galva, "Balso" stiliui tikrai tinka pranešimas apie į Lietuvą atvyksiantį koncertuoti Andrea Bocelli.








Netgi Kirkorovas dar kažkaip įsipaišo, nors manęs apskritai nedomina "žvaigždės" iš šios geoagrafinės bei intelektualinės zonos.








Tačiau pusnuogės (tiksliau - nuogos) "Olialia mergaitės" nelimpa "Balsui", nors tu ką.






Kita vertus, velniai žino, gal pažiūrėčiau pažiūrėčiau, ir...rasčiau argumentų "už" :) Ką manote jūs?

3 komentarai (-ų):

Anonimiškas trečiadienis, kovo 19, 2008 9:08:00 popiet  

Aš vis dar bandau priprasti prie portalų video apskritai. Jei žiūriu - tai nebent naujienų reportažus iš įvykio vietos ar interviu, kur vaizdas ar kalbančiojo intonacija, išvaizda gali turėti „pridėtinės vertės“. O šiaip...

Tik pastebėjau, kad kolegos darbe pradėjo piktnaudžiauti tais video. Kokį pusvalandį perdien prideda prie naujienų skaitymo.

cgedas trečiadienis, kovo 19, 2008 9:19:00 popiet  

xi, panašu, kad vienas toks apskritai nemėgsta video internete:) na, tai verta bent kelių blogo įrašų. Beje, jau esu šiek tiek rašęs apie TV ateitį šiek tiek.

Anonimiškas ketvirtadienis, kovo 20, 2008 12:35:00 priešpiet  

man tai balsas apskritai atrodo dar nerades savo vietos. nei tai delfis, nei tai lrytas, nei bernardinai

Rašyti komentarą

  © Blogger template Digi-digi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP