Sąžiningi laikraščiai nebijo prisipažinti, ką remia

>> 2008 m. spalio 18 d., šeštadienis

JAV prezidento rinkimų kampanija tapo viso pasaulio reikalu. Tai dar kartą pademonstravo ne tik šios šalies politinę įtaką, bet ir jos žiniasklaidos priemonių jėgą. Manęs jau nebestebina, kad kone kas antras beveik apolitiškas pažįstamas žino, kurį kandidatą remia: Baracką Obamą ar Johną McCainą.

Tačiau dar žaviau, kad ir didieji amerikiečių bei britų laikraščiai (nors šiaip pagal tiražus ir įtakingumą juos galima vadinti tarptautiais) deklaruoja savo pozicijas. Ką tik tai padarė ir "The Washington Post".

Taip, toks tų laikraščių elgesys nėra jokia naujiena, tačiau kas kartą iš naujo suprantu, kad jį gerbiu. Aišku, galime kalbėti apie tam tikras povandenines sroves, kodėl būna pasirenkamas vienas ar kitas kandidatas, bet bandau žiūrėti tik iš idealistinės pusės. Tie leidiniai nėra užsiangažavę ir neužsima reguliariu vieno politiko dergimu, o kito aukštinimu. Tiesiog atėjus laikui svarsto, ką remti, pagrindžia savo nuomonę argumentais ir pateikia skaitytojams. Toliau jau žmonių reikalas, ką jie manys tiek apie laikraščių pasirinktus kandidatus, tiek apie pačius laikraščius. Sąžiningumas neparduodamas.

Būtų visai neblogai, jei lietuviška spauda irgi kartais aiškiai deklaruotų, jog remia tą ar kitą politiką. Būtų puiku, jei dar ir pateiktų argumentų, kodėl.

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą

  © Blogger template Digi-digi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP